بیمارستان امام حسین

انتخاب یک بیمارستان خوب و معتبر که بتوان برای درمان بیماری های مختلف به ان اعتماد کرد امر بسیار مهم و ضروری است. هر چند در اکثر شهر های کشورمان بیمارستان های خوب بسیار زیادی وجود دارد اما بدون شک برترین بیمارستان های کشور را باید در استان تهران جست و جو کنید. تهران مرکز اصلی بیمارستان ای معتبر کشورمان است. اما برخی افراد با شنیدن این جمله تصورات نادرستی را در ذهن خود می پرورانند. بالا بودن هزینه های درمان و بستری یکی از این خیالات است. این در حالی است که شما می توانید به جای بیمارستان های خصوصی، بهترین بیمارستان های دولتی تهران را انتخاب کنید. اما قبل از همه این مسائل باید به یک نکته مهم توجه کنید و ان هم بحث همراهی بیمارتان در زمان اقامت در تهران است. شما نمی توانید بدون داشتن اقامتگاه، مدت زیادی را در تهران بمانید. فرض کنید قصد دارید به عنوان همراه یکی از بستگان خود، در تهران حضور داشته باشید. ان گاه باید حتما اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید برای مثال زمانی که بیمار شما چند روزی را دربیمارستان امام حسین بستری است، شما نمی توانید هر روز مسیر شهرستان تا تهران را طی کنید. به همین خاطر نیاز دارید تا اقدام به اجاره اپارتمان مبله در تهران کنید. البته این امر زمانی مشخص می شود که شما بدانید قصد دارید کدام یک از بیمارستان های دولتی تهران را انتخاب کنید. در ادامه یکی از برترین این بیمارستان ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


معرفی بیمارستان امام حسین


بیمارستان امام حسین را اکثر افرادی که بهترین بیمارستان دولتی تهران را جست و جو می کنند، می شناسند. کمتر کسی است که این بیمارستان معتبر پایتخت را نشناسد.اگر شهرستانی ها چندان با این بیمارستان اشنا نباشند، مردم ساکن در تهران به خوبی با سابقه بیمارستان امام حسین اشنا هستند. بیمارستان امام حسین یکی از بهترین و مشهور ترین بیمارستان هایی است که در پایتخت کشورمان ساخته شده است. این بیمارستان بیشتر شهرت خود را مدیون دوران دفاع مقدس است. بیمارستان امام حسین در سال 1364 تاسیس شده است. این بیمارستان دارای 564 تخت مصوب و بیش از 450 تخت فعال است. البته نا گفته نماند که بیمارستان امام حسین حاصل ادقام 3 مرکز درمانی است. 3 مرکز درمانی هشتم شهریور، جرجانی و شهید سهامی با یک دیگر ادقام شدند و بیمارستان امام حسین را تشکیل دادند. اکنون این 3 مرکز تحت عنوان بیمارستان امام حسین در پایتخت فعالیت می کنند.


بیمارستان امام حسین


شاید بتوان گفت وجود بیمارستان امام حسین بود که باعث شد مجروحین که در جبهه های دفاع مقدس مجروح می شدند بتوانند برای درمان راهی تهران شوند. از نظر وسعت بیمارستان امام حسین جزو بیمارستان های بسیار بزرگ کشورمان شناخته می شود. مساحت این بیمارستان حدود 993 هزار متر مربع با زیر بنای 52 هزار متر مربع است. به همین خاطر یکی از بزرگ ترین بیمارستان های موجود در سراسر کشور است بیمارستان امام حسین بخش های مختلفی دارد. بخش های کلینیک و پاراکلینیک این بیمارستان نیز بسیار متنوع و پیشرفته هستند. اندوسکوپی، رادیولوژی، برونگوسکوپی و لیزرتراپی، 4 مورد از بخش پاراکلینیک هستند. این را نیز اضافه کنیم که بیمارستان امام حسین در خیابان شهید مدنی قرار گرفته است. یعنی اگر قصد دارید بیمار خود را به بیمارستان امام حسین ببرید، حتما از قبل به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران  در حوالی خیابان شهید مدنی باشید.

منبع خبر :