یورش نظامیان صهیونیست به شهرک بیت امر؛ زخمی شدن ۹ فلسطینی

یورش نظامیان صهیونیست به شهرک بیت امر؛ زخمی شدن ۹ فلسطینی

شمار زیادی از نظامیان اشغالگر شامگاه دوشنبه به شهرک بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند و ساکنان این شهرک با آنان مقابله کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به شهرک بیت امر؛ زخمی شدن ۲ فلسطینیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، وزارت بهداشت فلسطین (تشکیلات خودگردان) اعلام کرد، در حمله شامگاه دوشنبه نظامیان صهیونیست به شهرک بیت امر در شمال الخلیل در کرانه باختری، دست کم ۹ فلسطینی با شلیک گلوله این نظامیان زخمی شدند.

خبرنگار المیادین پیشتر اعلام کرد، تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر شامگاه دوشنبه به شهرک بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند و ساکنان این شهرک با آنان مقابله کردند.

در خبری دیگر؛ به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطینی سما، کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: اسیر فلسطینی محمد مصاروه (۲۵ ساله) اهل شهر طولکرم در کرانه باختری پس از تعرض سربازان اشغالگر هنگام دستگیری وی در منزلش، بینایی خود را از دست داد.

این کمیته در بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه اعلام کرد: محمد مصاروه حین دستگیری مورد تعرض و ضرب و جرح قرار گرفت، زیرا نظامیان رژیم اشغالگر با قنداق تفنگ به سر و پیشانی وی ضربه زدند که باعث آسیب شدید به پیشانی او و در نهایت از دست دادن کامل بینایی چشم راستش منجر شد.

منبع خبر : iribnews.ir